Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Realizacji Inwestycji i Utrzymania Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu

DYREKTOR
POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W NOWYM TARGU (PZD)
z siedzibą pod adresem: 34-400 NOWY TARG, UL. SZPITALNA 14

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W DZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I UTRZYMANIA, KOMÓRKA REALIZACJI INWESTYCJI,
STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI – 1 ETAT

STANOWISKO: INSPEKTOR

  1. Liczba etatów, wymiar czasu pracy: jeden etat w pełnym wymiarze czasu pracy
  2. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
  3. Wymagania niezbędne:
    1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    2) wykształcenie wyższe techniczne,
    3) co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w branży drogowej,
    4) znajomość technologii budowy dróg i mostów;
    5) znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o drogach publicznych, projektowania i budowy obiektów budowlanych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
    6) znajomość programów pakietu MS Office.
    7) prawo jazdy kat. B.

Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

  1. Wymagania dodatkowe:
    1) uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej;
    2) odpowiedzialność, obowiązkowość i umiejętność pracy w zespole,
    3) gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,

Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik rozmowy kwalifikacyjnej, ewentualnego testu i analizy dokumentów sprawdzających spełnianie powyższych wymagań.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
    1) wykonywanie czynności z zakresu zadań realizowanych przez Komórkę Realizacji Inwestycji w Dziale Realizacji Inwestycji i Utrzymania PZD w szczególności w zakresie:
    a) opiniowania rozwiązań technicznych w zakresie przygotowania i uzgadniania poszczególnych zadań inwestycyjnych,
    b) nadzoru nad prawidłowym wykonaniem przez innych zarządców dróg robót budowlanych
    c) nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym w szczególności:
  • przygotowania specyfikacji technicznych i programów funkcjonalno-użytkowych,
  • sporządzania przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
  • koordynowania i prowadzenia pełnej dokumentacji związanej z przebiegiem procesu inwestycyjnego,
  • sporządzania harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji oraz kontroli ich prawidłowej realizacji przez wykonawcę robót budowlanych i zewnętrzny nadzór inwestorski,
  • zapewnienia prawidłowego rozliczenia robót i wykonania wymogów formalnych wynikających z umów z jednostkami samorządu terytorialnego,
  • koordynacji wykonywania lub wykonywania innych obowiązków inwestora określonych odrębnymi przepisami

2) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Pracodawcę, które wynikają z zajmowanego stanowiska.

  1. Warunki pracy:
    1) wymiar czasu pracy – pełen etat na podstawie umowy o pracę,
    2) praca biurowa (40 godz. tygodniowo: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30),
    3) uciążliwość fizyczna oraz ryzyko zawodowe wynikające z następujących zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym, obciążenie układu mięśniowo-ruchowego, obsługa komputera, stres,
    4) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu.
  1. Wyposażenie stanowiska pracy:
    1) sprzęt informatyczny – samodzielne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem biurowym, pocztą elektroniczną,
    2) środki łączności: telefon stacjonarny,
    3) inne urządzenia: dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki itp.
  1. Informacje dodatkowe:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  1. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV),
    2) list motywacyjny,
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
    4) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, tj.:
    – oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności,
    – oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
    6) kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    7) kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe kwalifikacje,
    8) kandydat, który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-5 powinny zostać podpisane przez kandydata.
  1. Pozostałe informacje:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zapieczętowanej kopercie w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu – 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14 lub przesłać pocztą pod ten sam adres (decyduje data wpływu przesyłki do Powiatowego Zarządu Dróg), w terminie do dnia 9 maja 2025 r. Koperta musi zawierać opis: „Nabór na stanowisko inspektora ds. realizacji inwestycji w Dziale Realizacji Inwestycji i Utrzymania”.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
    Aplikacje nie będą rozpatrywane, jeśli wpłyną po wyżej wymienionym terminie bądź będą niekompletne pod względem wymaganych dokumentów określonych niniejszym ogłoszeniem.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.nowotarski.pl oraz na stronie internetowej Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu www.pzd.nowotarski.pl. Ponadto wszelkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu przy ul. Szpitalnej 14.
    O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz ewentualnego testu kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani drogą elektroniczną bądź telefonicznie (na podany adres e-mail lub nr tel.).
    W przypadku spełnienia wymagań formalnych i wyboru na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez cały okres zatrudnienia oraz przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej. W przypadku spełnienia wymagań i znalezienia się w gronie pozostałych 4 najlepszych niewybranych kandydatów, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osoba wybraną na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, na wypadek zaistnienia konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, po tym czasie dokumenty zostaną zwrócone.
    Dokumenty kandydatów, którzy nie znaleźli się w gronie pięciu najlepszych, zostaną im zwrócone.

Nowy Targ, 24.04.2025 r.

Załączniki