DYREKTOR
POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W NOWYM TARGU (PZD)
z siedzibą pod adresem: 34-400 NOWY TARG, UL. SZPITALNA 14
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W DZIALE PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI I UZGODNIEŃ, KOMÓRKA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
- Liczba etatów, wymiar czasu pracy: jeden etat w pełnym wymiarze czasu pracy
- Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
- Wymagania niezbędne (formalne):
1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, w tym przynajmniej półroczne na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub bez stosowania tej ustawy
Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- Pozostałe wymagania niezbędne:
1) znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności ustawy
o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych wraz
z aktami wykonawczymi do nich,
2) znajomość programów pakietu MS Office,
3) odpowiedzialność, obowiązkowość i umiejętność pracy w zespole,
4) gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik rozmowy kwalifikacyjnej, ewentualnego testu i analizy dokumentów sprawdzających spełnianie powyższych wymagań.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, umów w sprawach zamówień publicznych, obiegówek,
4) wykonywanie czynności z zakresu obiegu dokumentów księgowych,
5) prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
6) sporządzanie wykazu umów zawieranych przez / przy udziale PZD i przekazywanie ich do Starostwa Powiatowego w Nowym Targu,
7) zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. umów i rozliczeń w Komórce Zamówień Publicznych w przypadku jego nieobecności w pracy lub wykonywania pracy poza siedzibą Pracodawcy w zakresie następujących czynności:
– przygotowywanie materiałów na Zarząd Powiatu,
– zapewnianie umieszczania projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu dotyczących PZD w porządku obrad Zarządu i Rady oraz prowadzenie rejestru tych spraw,
– opracowywanie projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu z zakresu działania PZD,
– prowadzenie zbiorów uchwał Zarządu i Rady Powiatu oraz zarządzeń Starosty dotyczących PZD,
– opracowywanie projektów umów zawieranych przez / przy udziale PZD z organami administracji publicznej i innymi podmiotami oraz nadzór nad ich realizacją
(w szczególności ich rozliczaniem),
– gromadzenie informacji i koordynacja w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania
i interpelacje oraz prowadzenie ich rejestrów,
– wykonywanie czynności związanych z podpisem elektronicznym porozumień i uchwał oraz ich publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego,
– sporządzanie rozliczeń z udzielonych dotacji przez organy administracji publicznej i inne podmioty oraz sprawozdań z wykonywania dotowanego zadania,
8) wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PZD związanych
z zajmowanym stanowiskiem.
Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy – pełen etat na podstawie umowy o pracę,
2) praca biurowa (40 godz. tygodniowo: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30),
3) uciążliwość fizyczna oraz ryzyko zawodowe wynikające z następujących zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym, obciążenie układu mięśniowo-ruchowego, obsługa komputera, stres,
4) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Zarządu Dróg
w Nowym Targu.
- Wyposażenie stanowiska pracy:
1) sprzęt informatyczny – samodzielne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem biurowym, pocztą elektroniczną,
2) środki łączności: telefon stacjonarny,
3) inne urządzenia: dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki itp.
- Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, tj.:
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
– oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
7) kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających wykształcenie,
8) kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje,
9) kandydat, który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-6 powinny zostać podpisane przez kandydata.
- Pozostałe informacje:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zapieczętowanej kopercie w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu – 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14 lub przesłać pocztą pod ten sam adres (decyduje data wpływu przesyłki do Powiatowego Zarządu Dróg), w terminie do dnia 16.08.2021 r. Koperta musi zawierać opis: „Nabór na stanowisko podinspektora w Dziale Przygotowania Inwestycji i Uzgodnień”.
Aplikacje nie będą rozpatrywane, jeśli wpłyną po wyżej wymienionym terminie bądź będą niekompletne pod względem wymaganych dokumentów określonych niniejszym ogłoszeniem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.nowotarski.pl. Ponadto wszelkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu przy ul. Szpitalnej 14.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz ewentualnego testu kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani drogą elektroniczną bądź telefonicznie (na podany adres e-mail lub nr tel.).
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowy Targu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli osobiście odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone przez Powiatowy Zarząd Dróg.
Nowy Targ, 03.08.2021 r.