Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Realizacji Inwestycji i Utrzymania Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu

DYREKTOR
POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W NOWYM TARGU (PZD)
z siedzibą pod adresem: 34-400 NOWY TARG, UL. SZPITALNA 14

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W DZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I UTRZYMANIA, KOMÓRKA INŻYNIERII RUCHU I EWIDENCJI, STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM

STANOWISKO: PODINSPEKTOR

  1. Liczba etatów, wymiar czasu pracy: jeden etat w pełnym wymiarze czasu pracy
  2. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
  3. Wymagania niezbędne:
    1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    2) wykształcenie wyższe,
    3) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej,
    4) znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o drogach publicznych i ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi do nich,
    5) znajomość programów pakietu MS Office, AutoCad,
    6) prawo jazdy kat. B.

Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

  1. Wymagania dodatkowe:
    1) odpowiedzialność, obowiązkowość i umiejętność pracy w zespole,
    2) gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.

Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik rozmowy kwalifikacyjnej, ewentualnego testu i analizy dokumentów sprawdzających spełnianie powyższych wymagań.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
    1) wykonywanie wszelkich czynności związanych z zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych
    i gminnych, a w szczególności:
    a) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,
    b) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,
    c) przedstawianie projektów organizacji ruchu do zatwierdzenia,
    d) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
    e) prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności
    z zatwierdzoną organizacją ruchu.
    2) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Pracodawcę, które wynikają z zajmowanego stanowiska.
  1. Warunki pracy:
    1) wymiar czasu pracy – pełen etat na podstawie umowy o pracę,
    2) praca biurowa (40 godz. tygodniowo: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30),
    3) uciążliwość fizyczna oraz ryzyko zawodowe wynikające z następujących zagrożeń: porażenie prądem elektrycznym, obciążenie układu mięśniowo-ruchowego, obsługa komputera, stres,
    4) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Zarządu Dróg
    w Nowym Targu.
  1. Wyposażenie stanowiska pracy:
    1) sprzęt informatyczny – samodzielne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem biurowym, pocztą elektroniczną,
    2) środki łączności: telefon stacjonarny,
    3) inne urządzenia: dostęp do kserokopiarki, skanera, niszczarki itp.
  1. Informacje dodatkowe:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  1. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV),
    2) list motywacyjny,
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
    4) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, tj.:
    – oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
    publicznych,
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    lub zaświadczenie o niekaralności,
    – oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
    6) kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    7) kserokopie lub odpisy dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje,
    8) kandydat, który zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-6 powinny zostać podpisane przez kandydata.

  1. Pozostałe informacje:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zapieczętowanej kopercie w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu – 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14 lub przesłać pocztą pod ten sam adres (decyduje data wpływu przesyłki do Powiatowego Zarządu Dróg), w terminie do dnia 12 sierpnia 2024 r. Koperta musi zawierać opis: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. zarządzania ruchem w Dziale Realizacji Inwestycji i Utrzymania”.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
    Aplikacje nie będą rozpatrywane, jeśli wpłyną po wyżej wymienionym terminie bądź będą niekompletne pod względem wymaganych dokumentów określonych niniejszym ogłoszeniem.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.nowotarski.pl oraz na stronie internetowej Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu www.pzd.nowotarski.pl. Ponadto wszelkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu przy ul. Szpitalnej 14.
    O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz ewentualnego testu kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani drogą elektroniczną bądź telefonicznie (na podany adres e-mail lub nr tel.).
    W przypadku spełnienia wymagań formalnych i wyboru na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez cały okres zatrudnienia oraz przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej. W przypadku spełnienia wymagań i znalezienia się w gronie pozostałych 4 najlepszych niewybranych kandydatów, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osoba wybraną na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, na wypadek zaistnienia konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, po tym czasie dokumenty zostaną zwrócone.
    Dokumenty kandydatów, którzy nie znaleźli się w gronie pięciu najlepszych, zostaną im zwrócone.

Nowy Targ, 29.07.2024 r.

Załączniki